Pogoji poslovanja spletne trgovine Galex

Pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne trgovine Galex na spletni strani www.galex.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”), ki jo upravlja Galex d.o.o., Tišinska ulica 29g, 9000 Murska Sobota (v nadaljevanju “ponudnik”).

Pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili GZS, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Splošno

Spletna trgovina omogoča nakup prehranskih dopolnil in prehrane, medicinskih pripomočkov, kozmetičnih in drugih izdelkov na daljavo.

Uporabnik spletne trgovine je posameznik, ki obišče spletno trgovino in ima pravico do nakupa.

Kupec je uporabnik, ki preko spletne trgovine galex.si opravi nakup.

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

  • identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
  • bistvene značilnosti blaga,
  • pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
  • jasno in nedvoumno določene cene,
  • možni načini plačila,
  • časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe,
  • postopek pritožbe.

Osnovni podatki o ponudniku

  • Naziv: GALEX d.o.o.
  • Naslov: Tišinska ulica 29G, 9000 Murska Sobota
  • Matična številka: 5479827000
  • Davčna številka: SI94537372
  • Poslovni račun: SI56 0488 1000 2892 865
  • Telefon: 02 52 13 510
  • Mail: info@galex.si

Ponudba in cene

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub trudu pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov na spletni trgovini, ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti.

V teh redkih primerih ali v primerih, ko se cena oz. status dobavljivosti pri dobavitelju spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.

Vse akcije in popusti, objavljeni na spletni trgovini, veljajo izključno za nakup oziroma naročila po spletu.

S ponudbo ne spodbujamo čezmernega nakupovanja in nekritične uporabe izdelkov.

Ob uporabi se morate držati priporočenih odmerkov in navodil za uporabo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (v trenutku prejema elektronskega sporočila ” Vaše Galex naročilo je bilo sprejeto!”).

Sklenjeno naročilo/pogodbo hrani ponudnik. Pogodbe in računi se hranijo v skladu z zakonom in so kupcem dosegljivi na sedežu ponudnika v primeru posredovane zahteve (nekaj dni pred ogledom).

Vse cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Plačilo naročenih izdelkov

Naročene izdelke v spletni trgovini lahko plačate:

  • po predračunu (e-banka, položnica,…) – predračun je potrebno poravnati v roku 48 ur, drugače bo vaše naročilo stornirano;
  • po povzetju;
  • s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, American Express), katere procesira Stripe Payments Europe, Ltd;
  • PayPal.

V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:
Galex d.o.o.
Tišinska ulica 29 g
9000 Murska Sobota
Podatki o banki:
NOVA KBM
Ulica Vita Kraigherja 4
2000 Maribor
TRR: NKBM SI 56 0488 1000 2892 865
BIC (SWIFT): KBMASI2X

Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 1230). V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR.

Davčno potrjevanje računov

Podjetje Galex d.o.o. posluje v skladu z zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR; Uradni list RS, št. 57/2015 z dne 31. 7. 2015). Vklopi razum, zahtevaj račun.

Dostava naročenih izdelkov

Izdelke, naročene v spletni trgovini, dostavlja Pošta Slovenije. Če naročite do 13:00, bodo izdelki predvidoma odposlani že v istem dnevu.

Zaradi nastale situacije z virusom Covid-19 se lahko dobavni roki podaljšajo. Trudimo se skupaj z dostavnimi službami, da boste naročene izdelke prejeli v najkrajšem možnem času.

V kolikor poštar oceni, da vam paketa ne bo mogel izročiti, vam bo pustil listek za prevzem na izbrani pošti. V kolikor ne želite prevzeti paketa na izbrani pošti, lahko na telefonski številki, ki je zapisana na listku, zaprosite za ponovno dostavo. Ponovna dostava je brezplačna.

Glede na višino zneska nakupa nudimo popuste pri dostavi. Tako stroški dostave znašajo:

Vrednost nakupa do 45 € nad 45 € odkupnina*
Dostava – Pošta 3,89 € brezplačno 1,00 €
Pošta – prevzem na Pošti 3,89 € brezplačno 1,00 €
Pošta – prevzem na Petrolu*** 3,89 € brezplačno 1,00 €
Osebni prevzem brez dodatnih stroškov
*odkupnina se obračuna le v primeru plačila po povzetju.
V primeru drugih oblik plačila stroškov odkupnine ni.
***V primeru prevzema pošiljke na BS Petrol se vam zaračuna dodatni strošek vročanja v vrednosti 0,45 €, v primeru odkupnine se vam dodatno zaračuna še strošek v vrednosti 1,05 €. Oba stroška poravnate na prevzemnem mestu.

Pošta Slovenije vam nudi hitro in zanesljivo dostavo.

Poštar vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. Rok dostave paketa preko Pošte Slovenije znaša 1-3 dni.

Paket lahko naročite domov, v službo, k prijatelju, sosedu, na izbrano pošto ali na izbrane bencinske servise Petrol. Pakete lahko prevzamete na več kot 550 lokacijah Pošte Slovenije in na 113 lokacijah bencinskih servisov Petrola. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, boste v nabiralniku prejeli obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližji pošti.

V kolikor paketa ne želite prejeti na dom, vam Pošta Slovenije omogoča prevzem le tega na katerikoli Pošti in na izbranih bencinskih servisih Petrol. V primeru dostave na željeno pošto, obvestila o prispeli pošiljki ne boste prejeli.

Pošta Slovenije vas bo o poteku dostave obveščala preko SMS sporočila in e-obvestila na sledeče načine:

  • zjutraj, ko bo paket pripravljen za dostavo, za prevzem na pošti oziroma za prevoz na izbran bencinski servis;
  • ob dostavi, če naslovnika ne bo na naslovu. Obvestili ga bomo, da ga paket čaka na pošti, tako da ga lahko prevzame že na poti domov. Seveda mu bomo v hišnem predalčniku enako kot doslej pustili tudi obvestilo o prispeli pošiljki;
  • z e-obvestilom, ko bo paket vročen.

Varstvo potrošnikov

V tem poglavju pogojev poslovanja je potrošnik tista fizična ali pravna oseba, ki pridobiva in uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V preostalih poglavjih sta v izrazu kupec upoštevana kupec in potrošnik.

Galex d.o.o. deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) zaradi svoje narave izdelki, naročeni preko spletne trgovine niso primerni za vračilo. To določilo ne velja v primeru dostave napačnih izdelkov ali napake s strani ponudnika.

Reklamacije in vračilo naročenih izdelkov

Po 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov je blago, ki se prodaja v spletni trgovini takšne narave, da ga ni mogoče vrniti ali zamenjati.

V primeru napake s strani ponudnika pri dobavi izdelkov kupcu lahko slednji glede tega kljub temu kontaktira ponudnika, ki bo primer v najkrajšem možnem času rešil v dobro kupca.

Kontakt s ponudnikom je v takšnih primerih ključen za uspešno razrešitev nastale situacije.

Tudi v primeru, če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik kontaktira ponudnika preko enega od objavljenih kontaktov ter v skladu z dogovorom vrne dostavljene izdelke, katere bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.

V primeru da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti Galex d.o.o. v osmih dneh od datuma prejema izdelka.

Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej Galex d.o.o. v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Galex d.o.o. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Galex d.o.o. ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

Potrošnik oziroma kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju Galex d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napako mora kupec javiti prodajalcu v 8 dneh od prejema blaga.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Stvarne napake rešujemo v korist potrošnika skladno s členi 37-39, ki so opredeljeni v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18)

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava

Informacije o dostavi so na voljo v razdelku “Dostava”. V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pa obvestiti Galex d.o.o.. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pred uporabo natančno preberite navodilo! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.
Varnostni listi za kemikalije, med katere sodijo snovi, pripravki in biocidni pripravki so vam na voljo na posebno zahtevo na objavljene kontakte.

Galex d.o.o. ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (npr. izpad delovanja medmrežja).

Galex d.o.o. deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Galex d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov na spletni trgovini galex.si, a se lahko kljub temu zaradi specifike poslovanja spletne trgovine lastnosti artiklov, dostava ali cena spremenijo v tako kratkem času, da podatkov na spletni strani ni mogoče popraviti. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila oziroma sporazumno rešitev.

Galex d.o.o. se v vsakem trenutku po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini galex.si simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena izdelku.

Na morebitne napake nas lahko uporabniki v kateremkoli trenutku opozorijo, za kar se vam že vnaprej zahvaljujemo.

Pritožbe in spori

Galex d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@galex.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z zakonskimi normativi Galex d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Galex d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta na območju RS, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platforma je dosegljiva na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Z oddajo naročila v spletni trgovini galex.si se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

Murska Sobota, 20. 11. 2020
Galex d.o.o.